در جستجوی ولایت

برای اکثر مخاطبانی که دنبالشون میکنم غریبه نیستم...


گاهی آدم وقتی نگاهی به دنبال کننده هاش می اندازه مصلحت و عقلانیت اجازه نمیده هر حقیقتی رو بگه...
یا حتی فقط حقیقت هم نه... بلکه میفهمه با این خوانندگان ریسک خطاهاش هم چقدر میتونه بالا باشه...
لذا عقل حکم میکنه هر حرفی رو نگه...


اینجا رو به این سمت سوق میدم که بتونم مطالبی صریح تر رو بنویسم...
فقط بدانید من غریبه و تازه وارد نیستم اما نپرسید کیستم...
شناختن من از نوشته های من کار سختی نیست...

راستی خواهش میکنم خاموش دنبال نکنید من رو...
بذارید بدونم کی داره منو میخونه

طبقه بندی موضوعی

اقبالی که ادبار شد

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۴۴ ق.ظ

حضرت آقا در سال 85 در جمع هیئت دولت تذکری دادن به احمدی نژاد و تیمش که به نظرم باید بسیار برای اهل ولایت دغدغه باشه

فرمودن: (نقل به مضمون) مراقب باشید این اقبالی که از جریان انقلابی و مومن در کشور صورت گرفته و تصور مثبتی که نسبت به شما شکل گرفته اگر با عدم کارایی شما روبرو بشه این اقبال برخواهد گشت و برای دوباره برگرداندن این اقبال عمومی باید خون دلها خورد... به سادگی دیگه اقبال نخواهند کرد...



متاسفانه شد آنچه نباید میشد...

اقبال تبدیل به ادبار شد و نمیدونیم چگون و با چه خون دل خوردنی باید دوباره اقبال صورت بگیره... مسببینش جواب خدا رو چگونه خواهند داد؟


(البته برای پخته شدن مردم می بایست همچین اتفاقی می افتاد...)

۹۷/۰۳/۰۹ موافقین ۴ مخالفین ۰
...