در جستجوی ولایت

برای اکثر مخاطبانی که دنبالشون میکنم غریبه نیستم...


گاهی آدم وقتی نگاهی به دنبال کننده هاش می اندازه مصلحت و عقلانیت اجازه نمیده هر حقیقتی رو بگه...
یا حتی فقط حقیقت هم نه... بلکه میفهمه با این خوانندگان ریسک خطاهاش هم چقدر میتونه بالا باشه...
لذا عقل حکم میکنه هر حرفی رو نگه...


اینجا رو به این سمت سوق میدم که بتونم مطالبی صریح تر رو بنویسم...
فقط بدانید من غریبه و تازه وارد نیستم اما نپرسید کیستم...
شناختن من از نوشته های من کار سختی نیست...

راستی خواهش میکنم خاموش دنبال نکنید من رو...
بذارید بدونم کی داره منو میخونه

طبقه بندی موضوعی

رزق رمضان

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۰ ق.ظ

رمضان 97 هم رسیده بود...

من اما هنوز خلائی رو حس میکردم که آزار دهنده بود...

برای منی که با سخنرانی و شنیدن حشر چندین ساله داشتم... هیچ سخنرانی افاقه نمیکرد...

گویی تمام سخنران ها رو بالا آورده بودم و حتی شنیدن صداشون مزاجم رو بهم میزد...

حوصله هیچ کدوم از اساتید بزرگوار رو نداشتم... از مباحث سیاسی روز گرفته تا مباحث فلسفی و عرفانی و معرفتی...

از امثال استاد حسن عباسی و استاد رائفی پور گرفته تا استاد پناهیان و آیت الله جوادی املی و استاد فاطمی نیا و دیگر بزرگوارنی که بسیار از فرمایشاتشون استفاده میکنم...

اینها بزرگوارن اما من دیگر حوصله هیچ کدام رو نداشتم... انگار صدای آشنایی رو طلب میکردم...

منتظر بودم استاد عزیزمان در ماه رمضان سخنرانی ای داشته باشن تا دشتی در ماه رمضان داشته باشیم...

حقیقتا طلب داشتم شنیدن صدایشان را...

روز اول ماه شد خبری از سخنرانی ایشان در هیچ کجای ایران عزیز نشد...

دلم گرفت... گفتم خدایا من امسال دلم با هیچکدام این بزرگواران نیست... فقط فرمایشات این استاد عزیز رو طلب دارم... فرجی بفرما... نمیدونم روز دوم بود یا روز سوم خبردار شدم طهرانی های عزیز در مسجد قلهک استاد رو به سخن دعوت کردن...

الحمدلله...

تا حالا سه جلسه اش رو گوش دادم... بسیار پر بار...

با موضوع: تجمع ولایی امت حول قبله و امام زمان (عج)

فرمایششون اینه که فقط این دو حقیقت قابلیت و امکان این رو دارن که امت بتونن حول این دو محور تجمع کنن و این دو هم از هم جدا نیستن...

توی این جلسات فرمایشاتی در مورد حقیقت قبله داشتن که بسیار ابتهاج آور بود...

یکی از نکات حین بحث شان این بود که علی ظاهر یکی از عوامل عدم حضور قلبمان در نماز تسامح در تعیین قبله هست...

چقدر لذت میبرم وقتی میبینم استاد در بسیاری از علوم اعم از طب و نجوم و هیئت و تفسیر و ریاضیات و هندسه و علوم غریبه تسلط عالی دارن...

کاش قدر بدونیم

رزق هست... ممکنه رزق بزرگواران در چیز دیگری باشه اما اگر طلبش در جانتان بود سخنرانی ها رو از این آدرس دریافت بفرمایید

اینجا



در ضمن به عرض بزرگواران برسونم که بنده همون "ن. .ا" هستم فقط لطف بفرمایید آدرس اینجا رو در جایی لینک نکنید برخی از بزرگواران از روی لطفشون آدرس اینجا رو جاهای دیگه لینک دادن و دنبال کنندگانی به اینجا اومدن که بنده راضی نبودم...
من اگر بنا باشه کسی اینجا رو بخونه خودم دنبالش میکنم که اگر دوست داشت ایشون هم بخونه ما رو...
هر چند حرف خاصی اینجا زده نمیشه اما دوست داشتم اینجا خلوت باشه و هر کسی دسترسی نداشته باشه...
سعی کنید مخفی هم بنده رو دنبال نفرمائید...
۹۷/۰۳/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
...