در جستجوی ولایت

برای اکثر مخاطبانی که دنبالشون میکنم غریبه نیستم...


گاهی آدم وقتی نگاهی به دنبال کننده هاش می اندازه مصلحت و عقلانیت اجازه نمیده هر حقیقتی رو بگه...
یا حتی فقط حقیقت هم نه... بلکه میفهمه با این خوانندگان ریسک خطاهاش هم چقدر میتونه بالا باشه...
لذا عقل حکم میکنه هر حرفی رو نگه...


اینجا رو به این سمت سوق میدم که بتونم مطالبی صریح تر رو بنویسم...
فقط بدانید من غریبه و تازه وارد نیستم اما نپرسید کیستم...
شناختن من از نوشته های من کار سختی نیست...

راستی خواهش میکنم خاموش دنبال نکنید من رو...
بذارید بدونم کی داره منو میخونه

طبقه بندی موضوعی

ایجاد حب و بغض

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ق.ظ

من از ایجاد حب و بغض های درست در پسرم لذت میبرم... توی این سنش (دو سال و نیم) حب و بغض هاش از طریق رفتار ما شکل میگیره... از طریق آنچه میبینه... وقتی تمیز کردن قاب عکس مقام معظم رهبری رو توسط من میبینه و اینکه میبینه این قاب از بقیه قابهای توی خونه حرمت بیشتری داره توسط پدرش، حبی از این قاب در دلش شکل میگیره... پسرم به مقام معظم رهبری میگه: آقا... البته کوچکتر که بود مامانش لفظ بوس رو هم کنار آقا توی ذهنش جا انداخت... میگه: آقا بوس...

اخیرا هر وقت من نماز میخونم خودش میاد کنارم می ایسته و حرکاتم رو تقلید میکنه... قیام و رکوع و سجود و سلام دادن (زدن دست بر روی پا) رو با من انجام میده...

یکی از سهل انگاری های من اینه که سالهاست دوست دارم برای خودم عبا بخرم اما نمیرم سمتش... دوست دارم حالا که پسرم به نماز من توجه میکنه حب لباس روحانیت در دلش بیفته... حبی که در دل پدرش وجود داره...

من واقعا لباس روحانیت رو دوست دارم... از الطاف خدا به من این بوده که از وقتی نسبت به دین اقبال کردم روحانی های خوبی در مسیرم قرار داد...

چقدر این لباس خوبه... کاش همه قدرش رو بدونن...

عید همگی مبارک... من برم به نماز برسم

۹۷/۰۳/۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
...