در جستجوی ولایت

برای اکثر مخاطبانی که دنبالشون میکنم غریبه نیستم...


گاهی آدم وقتی نگاهی به دنبال کننده هاش می اندازه مصلحت و عقلانیت اجازه نمیده هر حقیقتی رو بگه...
یا حتی فقط حقیقت هم نه... بلکه میفهمه با این خوانندگان ریسک خطاهاش هم چقدر میتونه بالا باشه...
لذا عقل حکم میکنه هر حرفی رو نگه...


اینجا رو به این سمت سوق میدم که بتونم مطالبی صریح تر رو بنویسم...
فقط بدانید من غریبه و تازه وارد نیستم اما نپرسید کیستم...
شناختن من از نوشته های من کار سختی نیست...

راستی خواهش میکنم خاموش دنبال نکنید من رو...
بذارید بدونم کی داره منو میخونه

طبقه بندی موضوعی

باید بشناسمش...

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

خیلی برام عجیب بود!!! خیلی!!!


داوود دانش جعفری!!!


باید در مورد این شخصیت بیشتر تحقیق کنم...

وقتی رهبری معظم ، معترضین به انتخابات 88 رو به بیت خود دعوت کرد...

همه معترضین استنباطها و دلایل خودشون رو گفتن...

عباس آخوندی، نماینده و رئیس ستادهای میر حسین موسوی، همه حرفش این بود که انتخابات مهندسی شد اما تقلب در انتخابات اون هم با این اختلاف آراء ممکن نیست...

تقریبا شدید ترین حرف رو به رهبری در اون جلسه " داوود دانش جعفری" نماینده محسن رضایی گفت:

گفت: شما (مقام معظم رهبری) مقصر بودید چون قبل انتخابات در سخنرانی در کردستان از احمدی نژاد در انتخابات 88 دفاع کردید...


سبحان الله!!!...

آقا در اون سخنرانی فقط فرمودن به کاندیدایی رای بدید که درد مردم رو داشته باشه... در اشرافیت غرق نباشه... (فرمایشی که سی سال هست روش تاکید دارن)


باید در مورد "دانش جعفری" بیشتر تحقیق کنم... و ایضا محسن رضایی...

استعدادهای خطرناکی داره...

جسارتی که کرد نمایندگان میرحسین و کروبی هم نکردن...


این پدیده (دانش جعفری) از سال 84 تا 87 وزیر اقتصاد احمدی نژاد بود
۹۶/۱۱/۱۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
...