در جستجوی ولایت

برای اکثر مخاطبانی که دنبالشون میکنم غریبه نیستم...


گاهی آدم وقتی نگاهی به دنبال کننده هاش می اندازه مصلحت و عقلانیت اجازه نمیده هر حقیقتی رو بگه...
یا حتی فقط حقیقت هم نه... بلکه میفهمه با این خوانندگان ریسک خطاهاش هم چقدر میتونه بالا باشه...
لذا عقل حکم میکنه هر حرفی رو نگه...


اینجا رو به این سمت سوق میدم که بتونم مطالبی صریح تر رو بنویسم...
فقط بدانید من غریبه و تازه وارد نیستم اما نپرسید کیستم...
شناختن من از نوشته های من کار سختی نیست...

راستی خواهش میکنم خاموش دنبال نکنید من رو...
بذارید بدونم کی داره منو میخونه

طبقه بندی موضوعی

محمد جواد ظریف

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ق.ظ
وقتی یه جوی درست میشه اگر هوشیار نباشیم ممکنه خشک و تر رو با هم بسوزونیم...
حدود یک سال هست که معتقدم محمد جواد ظریف اونقدر که بعضی از راستی ها سیاه نمایی کردن در موردش ، تیره نیست...
از خیلی از دولتی ها سالم تره...
از خود روحانی... از وزیر راه و از برخی مشاورین و معاونینش و...
اما اشتباهاتش رو توجیه نمی کنم... به نظرم علی رغم تمام تلاش و دقتی که در پروژه برجام به خرج داد هم اشتباه استراتژیک در رویکرد مذاکرات داشت و هم سهل انگاری کرد...
هنوز نمی تونم بگم خباثت داشت... 

حدود یک سال پیش اومده بود توی برنامه اینترنتی دید در شب (رضا رشیدپور) و اونجا خیلی از بابت وجود رهبری خدا رو شاکر بود...
حرفهایی که اونجا گفت رو باور کردم...

امیدوارم با مدیریت آقا و عنایت حق متعال، عاقبت بخیر بشه...
واقعا نمیشه به بچه های طرفدار تفکر انقلابی کلمه ای در دفاع از ظریف سخن گفت... 
فقط اینجا میشه مطرحش کرد...
۹۶/۱۱/۳۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
...